Діджитал мода Китаю - Mainacademy

Діджитал мода Китаю

  • date_range 30 липеня
  • face Оля Паламарчук
  • chat_bubble_outline 0

Жартувати про якість китайських кросівок давно неактуально. Значно цікавіше почитати про особливості “діджитал” та “айті” трендів Піднебесної 🙂

Хоча мережею у Китаї користуються лише 60% населення, це вже в три рази більше, ніж загальна кількість інтернет-користувачів у США (співвідношення: 829 млн до 293 млн). Ще більший розрив в сфері мобільних платежів – смартфонами в Китаї платять 583 млн користувачів, а в США – лише 62 млн чоловік.

Тренд №1 – копіюють китайські технології, а не навпаки

З Китаю прийшла концепція «супер-додатків» – інтерфейсів, в яких об’єднані сервіси від медіаконтенту до бронювання готелів та грошових переказів. Вслід за WeChat і AliPay, цю філософію ухвалили західні компанії Facebook, Line, Go-Jek.

Китай божеволіє по коротким відео. Щомісяця їх дивиться 800 млн користувачів. Тож третій об’єкт копіювання – короткі інтерактивні відео, які популяризував TikTok і Kuaishou. Вслід за ними з’явилися Lens Challenges в Snapchat і додаток Lasso від Facebook.

Тренд №2 – Китай попереду з 5G

У 2020 році китайські оператори вже планують запустити комерційну 5G-мережу і покрити 40 млн користувачів. План – вийти на 460 млн підключень до 2025 року.

Тренд №3 – Китай робить ставку на штучний інтелект

Китай повсюдно використовує ШІ-технології. Наприклад, розпізнавання осіб використовується для оплати проїзду в метро і чекіну в готелях. А шопінг-гігант JD.com дозволяє влаштувати віртуальну примірку одягу за допомогою VR-аватара. За допомогою ШІ ловлять злочинців, контролюють дорожній рух і пересування людей, відвідуваність лекцій і створюють віртуальних докторів для консультації пацієнтів.

Технології для стеження – новий об’єкт китайського експорту. Такими розробками користуються 18 країн, серед них і Україна. За даними організації Freedom House, Україна купила в Китаї систему для стеження за камерами на базі ШІ.

Тренд №4 – Китай і система соціальних кредитів

З 2014 року в Китаї створюється система «соціальних кредитів», яка повинна зіставити і впорядкувати всіх громадян у віці від 18 до 45 років. Зараз соціальний кредит стає все більш відчутним інструментом. Бали починаються за «правильні» і суспільно-корисні вчинки, а володарі високих рейтингів, наприклад, можуть пропускати перші етапи співбесід на роботу. Але через соціальні кредити 13,5 млн китайців вважаються «ненадійними». Вони не можуть купувати квитки на літаки та швидкісні поїзди.

Також цікаво, що китайці освоїлися із шерінговою економікою. 60% інтернет-користувачів користувалися такими продуктами і сервісами. 25% пропонували свої товари / послуги.

Джерело: https://bit.ly/2JOZWQL