Найбільша конференція в Європі по мобільному маркетингу пройшла в Одесі - Mainacademy

Найбільша конференція в Європі по мобільному маркетингу пройшла в Одесі

  • date_range 10 вересня
  • face Admin
  • chat_bubble_outline 0

В Одесу на Mobile Beach Conference з’їхалися 1000 учасників з 29 країн світу. Інформаційним партнером щорічної конференції з мобільного маркетингу стала Main Academy, а гостями – маркетологи, розробники додатків, стартапери, інвестори. Безліч професіоналів індустрії мобільного маркетингу.

Організатор конференції компанія Clickky вибрала пляжний формат івенту, що особливо порадувало учасників. Акцент було зроблено на активний нетворкінг, укладання угод і – особливо – якісний контент. Відвідувачі отримали можливість послухати спікерів з таких лідерів індустрії, як Shazam, Kochava, ironSource, InMobi, AdColony, Appsflyer, Unity і інших.

Доповіді розділили по секціях: Мобільна аналітика, Інсайти, Відеореклама, Монетизація, Залучення користувачів і Мобільні гри. Спікери ділилися інсайтами, реальними кейсами і відповідали на запитання гостей.

На конференції вручили нагороди MBC Awards. Переможців обрали відкритим інтернет-голосуванням. Ними стали:

Вперше на Mobile Beach Conference був представлений формат Startup Alley. Десять мобільних стартапів, які пройшли попередній відбір, отримали можливість презентувати свої проекти аудиторії та експертному журі. Суддями стали інвестори міжнародного класу Marvin Liao, Ouriel Ohayon, Wallace Green, Arkady Moreynis, Berend Yntema та інші.

Переміг стартап SoundAr: додаток і пристрій, який дозволяє створити 3D-звук з ефектом присутності в будь-яких навушниках. Переможцем у номінації «Вибір глядачів» став Soul, а Discontimo визнали найкращим B2B-проектом. Стартапи, відзначені журі, отримали цінні призи від Deloitte, Clickky, Wannabiz, UAngel.

Крім вдалої локації, формату, позитивної атмосфери івенту, учасники отримали найбільш відчутний результат – 95% гостей Mobile Beach Conference знайшли для себе безліч можливостей для нетворкінгу.