Популярні IT-вакансії: кого частіше за все хочуть бачити у команді? - Mainacademy

Популярні IT-вакансії: кого частіше за все хочуть бачити у команді?

  • date_range 01 жовтня
  • face Оля Паламарчук
  • chat_bubble_outline 0

IT-спеціаліст – це сьогодні звучить гордо. Галузь вважається престижною, а заробітна плата причетного до неї фахівця зазвичай дуже висока. Ця сфера є широкою, тому хибно вважати, що до неї відносяться лише розробники програм. Щоб працювати у компанії, яка спеціалізується на IT-технологіях, можна мати різну освіту: бути маркетологом, психологом чи менеджером – і знайти вакансію, що відповідає отриманим знанням та навичкам.

Деякі організації готові прийняти на роботу спеціаліста, котрий лише починає свій професійний шлях, не маючи досвіду роботи. Інші пропонують робочі місця, не зважаючи на те, яку освіту має кандидат, вищу чи середню. У багатьох фірмах цінується бажання вчитися новому та вміння швидко засвоювати інформацію.

Топ-6 вакансій IT-сфери в Україні

Хочете зайняти високооплачувану посаду? Пропонуємо шукати вакансію на сайті ua.trud.com. Тут розміщено найбільш актуальні пропозиції від роботодавців. Як і кожна галузь, IT має особливо запитувані вакансії. Якщо оцінювати ринок праці за даними сайту, можна дійти висновку, що в основному компаніям потрібні одні й ті ж самі працівники. Найбільше зацікавлені у запрошенні на роботу таких кадрів, як:

1.Проект-менеджер.

Найпопулярніша пропозиція, котра зустрічається у аналізованому інтернет-просторі. Щоб зайняти таку посаду, треба мати декілька років досвіду роботи, загальні знання про програмування: розуміння алгоритмів та технологій. Спеціалісту потрібне вміння правильно викладати думки та загалом мати гарні комунікативні здібності для пояснення технічної інформації усно та письмово. Проект-менеджер зобов’язаний розуміти основні принципи бізнесу.

2. Інженер IT-відділу.

Друга за популярністю професія, котра не поступається гарною зарплатою попередній вакансії. Зазвичай роботодавці пропонують шукачам роботи повний соціальний пакет, премії та зручний графік роботи, який можна зробити гнучким. Натомість просять претендентів бути відповідальними до обов’язків, правильно розраховувати робочий час та бути комунікабельними. Майбутній інженер відділу IT мусить мати вищу освіту – технічну чи інженерно-економічну. Також до роботи запрошують тих, хто отримав середню професійну освіту. Спеціаліст має знати методи класифікації та кодування інформації, а також – формалізовані мови програмування.

3. Лідогенератор (сейлз менеджер).

Зазвичай таких фахівців шукають на повну зайнятість. Для влаштування на роботу у більшості випадків освіта да досвід роботи не є факторами, що вирішують подальшу долю кандидата на посаду. Професія відповідальна: потрібно виконувати обробку баз даних клієнтів компанії, а також складати комерційні пропозиції. Претендент мусить довести свою здатність ввічливо спілкуватися з клієнтами, адже доведеться консультувати їх щодо програмного забезпечення. Враховуючи те, що спілкування вестиметься у телефонному режимі, важлива чіткість дикції та бажання працювати над своїми ораторськими здібностями. Утримати та зацікавити клієнта – це головне.

4. IT-адміністратор.

Фахівець мусить бути досвідченим: хоча б один рік працювати у сфері, щоб отримати бажану роботу. Від кандидата вимагають вміння оброблювати величезні об’єми інформації та знання, як писати коди. Серед особистих якостей справжнього професіонала, на думку багатьох роботодавців, вміння мислити логічно, мати ретельний підхід до деталей під час роботи та активність. Зайнявши робоче місце, працівник повинен буде виконувати адміністрування систем продажу  (SFA, CRM), контролювати якість інформації, щомісячно готувати аналітику та звітність, активно взаємодіяти з усіма відділами компанії.

5. Менеджер з роботи з клієнтами.

Спеціаліст має підлаштуватися під систематизований процес роботи роботодавця, сформовані воронки та метрики продуктивності. Основними вимогами до кандидата є розуміння та відповідальне ставлення до обов’язків, завершення завдань у заявлений термін, робота на покращення власної продуктивності та якості виконуваних завдань. До переліку головних обов’язків відноситься пошук клієнтів та спілкування з ними, ведення обліку клієнтів у CRM-системі.

6. SMM-менеджер.

На думку власників компаній та спеціалістів, які займаються підбором кадрів, гарний SMM-менеджер – це креативна людина, яка здатна якісно прорекламувати будь-що. Це професіонал, котрий слідкує за трендами та розуміє, як задіяти інформацію про них. Володіння розмовною англійською – одна з основних вимог до кандидата, який вирішив пройти співбесіду. Треба не просто знати основні принципи роботи соціальних мереж, а ще й розумітися на їхніх алгоритмах ранжування. Якщо ви креативна та ініціативна людина, маєте гарні комунікативні навички, а також можете похизуватися неординарним підходом до виконання завдань, з влаштуванням на посаду SMM-менеджера для вас не буде багато клопоту.

Інформація на сайті ua.trud.com постійно оновлюється. Та наразі саме ці шість вакансій є найбільш запитуваними. Зважайте на те, що треба сподобатися працедавцеві ще на етапі складання резюме. Тож треба ретельно проаналізувати свої сильні сторони та відобразити їх у документі, коли відповісте на вакансію, яка вас зацікавить.

Особливості прийому на роботу до IT-команди

Уявляючи роботу у колективі, багато хто думає лише про перебування в офісі. Треба визнати, що не кожен фахівець згодний на такі умови роботи, навіть при наявності гарних умов у приміщенні, гідної зарплатні та повного соціального пакета. Річ у тім, що більшість працівників, які спеціалізуються на створенні та поширенні IT-продукту, – це молодь. 

Спеціалісти воліють бути більш вільними, наприклад, проводити співбесіди у режимі онлайн чи мати змогу виконувати завдання у зручний час. Це не проблема для сучасних роботодавців. Сьогодні можна влаштуватися на роботу віддалено, тобто стати частиною команди, але працювати з дому, а не в офісі.