Soft Skills vs Hard Skills: як сподобатися роботодавцю з першого резюме - Mainacademy

Soft Skills vs Hard Skills: як сподобатися роботодавцю з першого резюме

  • date_range 22 серпня
  • face Оля Паламарчук
  • chat_bubble_outline 0

Ці поняття отримали широку популярність порівняно недавно. Насправді все просто: Hard Skills – це професійні навички, які безпосередньо стосуються ваших робочих обов’язків: вміння писати код – для програміста, медичні знання – для лікаря, знання мов – для перекладача. Це те, що можна виміряти за допомогою спеціального іспиту.

Soft Skills пов’язані з вашими особистісними характеристиками. Знання Photoshop ви можете продемонструвати тут же, на місці, а ось лідерські якості та гнучкість – навряд чи. Це те, що ми звикли вказувати в кінці резюме, як правило – для галочки чи для значного обсягу. І дуже даремно. Справа в тому, що в наш час комунікативні якості набувають все більшої значущості. Індустрії все більше взаємопов’язані, механічна робота відходить роботам, а люди залишаються один з одним наодинці або в команді. Тут і знадобляться Soft Skills.

Лайфхак № 1. (мало хто про нього знає і застосовує, але це може класно виділити вас серед інших претендентів): не варто просто перераховувати побиті «комунікативність, стресостійкість, пунктуальність» у графі особистісних якостей. HR все рівно закотить очі, ледь почавши читати, і не побачить, які ж там якості далі.

Виділіть окремий абзац про приклади з життя, що підтверджують наявність у вас цих самих характеристик. Наприклад: «Я дипломатичний (-на). На минулій роботі у нас з колегами виник такий конфлікт інтересів. Вникнувши в ситуацію, я вирішив (-ла) його наступним чином». І так далі.

Лайфхак №2. Якщо ви подаєте резюме на вакансію, де в першу чергу важливі ваші вміння, наприклад, в сфері IT – розмістіть цю інформацію перед графою «досвід роботи». HR відразу побачить потрібну йому інформацію, і виділить ваше резюме.

Чого ж хочуть роботодавці?

Крім прокачаних професійних навичок, вони очікують від здобувача набору комунікативних якостей. Велика частина вакансій в Україні сьогодні припадає на сфери продажів, обслуговування, розваги та інші, безпосередньо пов’язані з умінням чути, слухати, працювати в команді. Таким чином, навіть якщо вам не вистачає професійних навичок – Hard Skills – необхідних компанією, ви можете підкреслити певний Soft Skill, який буде цінним на даній посаді. Ну і тут же підкріпити сказане прикладом з кар’єрних біографії.

Наприклад, якщо посада передбачає роботу над декількома груповими проектами, не забудьте підкреслити свій досвід і навички командного гравця, вашу здатність спілкуватися з членами команди. Ви можете барвисто описати свої Soft Skills в супровідному листі, який часто можна, а то і потрібно відправити разом з резюме.

Універсальні Hard Skills у вашому резюме

1. Іноземні мови

Прикладіть до резюме сертифікат про певний рівень володіння мовою, це завжди великий плюс. Згадайте, що вели ділову переписку однією з них.

2. Аналітика

Якщо ви вмієте знаходити потрібну інформацію і на її основі приймати вигідні для компанії рішення, можете проаналізувати ринок або скласти базу даних про що-небудь – обов’язково згадуйте це в резюме, бажано з прикладами.

3. Маркетинг

Є перелік складних маркетингових навичок, які стали неймовірно потрібними в останні роки:

  • Пошукова оптимізація (SEO) – комплекс заходів щодо внутрішньої і зовнішньої оптимізації для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів, з метою збільшення мережевого трафіку.

  • Маркетинг в пошукових системах (SEM)

  • Управління маркетинговою кампанією

  • Google Analytics

  • Системи управління контентом (CMS), такі як WordPress

Ось кілька ресурсів, які допоможуть вам розібратися:

Google: Google пропонує безкоштовні навчальні посібники та керівництва, які пояснюють основи SEO, основи пошуку Google, AdWords і Analytics.

Udemy: На цьому порталі онлайн-навчання є багато безкоштовних (і платних) курсів по SEO. Якщо ви абсолютний новачок, почніть з їх масштабного підручника з SEO для початківців.

4. Дизайн

Сьогодні існує безліч дизайнерських програм, якими може оволодіти кожен незалежно від своїх вроджених художніх здібностей. Ось деякі з найбільш популярних серед роботодавців: дизайн користувальницького інтерфейсу (UI), дизайн користувальницького досвіду (UX), Adobe Creative Suite (Photoshop, InDesign і т. Д.), програмне забезпечення для цифрового дизайну, таке як InVision і Zeppelin

Приклади оформлення Soft Skills для вашого резюме

  • Уміння пристосовуватися до всіх виникаючих ситуацій і розробляти рішення проблем, що задовольняють будь-якого клієнта.

  • Реагувати і пристосовуватися до викликів, які виникають і перешкодам, в стресових умовах спокійно і логічно, своєчасно розробляти робочі рішення.

  • Створювати робочі відносини з колегами і клієнтами з різними типами особистості і з різних верств суспільства, завжди підтримуючи професійну і рівноправну позицію.

  • Адаптуватися до нових галузевих стандартів.

  • Переглядати стратегії продажів з урахуванням нових тенденцій клієнтів

  • Оцінювати і розбивати складні робочі процеси на конкретні етапи для підвищення ефективності і скорочення витрат часу

  • Аналізувати великі обсяги даних, виявляти тенденції і представляти результати в чіткій і зрозумілій формі.

  • Розробляти комплексні рішення складних проблем шляхом ретельного аналізу і точної оцінки даних.

  • Визначати ефективність розподілу бюджету в рамках поставлених завдань і успішно реалізувати їх.

  • Запобігати нещасним випадкам на виробництві шляхом заохочення безпечних методів роботи і збереження обладнання компанії.

  • Здійснювати моніторинг діяльності конкурентів.

  • Створювати і деталізувати покрокові процеси для створення проміжних і кінцевих термінів для всіх проектів, спрощуючи виявлення основних перешкод і рішень для мозкового штурму.

  • Організовувати і повідомляти дуже докладні цілі планування і управління часом, щоб всі члени команди розуміли свої ролі і обов’язки.

  • Реструктуризувати слаборозвинені проекти, що вимагають повного перегляду.

  • Зміцнювати відносини з клієнтами і стратегічними партнерами для підвищення впізнаваності бренду.

  • Сприяти щомісячним зустрічам зі співробітниками, щоб забезпечити взаємне розуміння директив проекту

  • Забезпечувати високий рівень довіри при спілкуванні з групами або окремими особами, що дозволяє передавати ідеї або інструкції у чіткій і зрозумілій формі.

  • Розуміння значення і реалізації мови тіла як для оцінки намірів і поглядів інших, так і для проекції бажаної позиції для інших за допомогою невербального спілкування

  • Високорозвинені комунікативні навички, як вербальні, так і невербальні, які допомагають будувати більш сприятливі стосунки для прийнятного результату будь-яких переговорів.

Джерело: https://thepoint.rabota.ua/soft-skills-vs-hard-skills-kak-ponravytsya-rabotodatelyu-s-pervoho-rezyume/