Як влаштований ринок IT-стажувань в США

  • date_range
  • face
  • chat_bubble_outline 0

«Ви заробляєте менше, ніж 20-річний стажер в Долині» – як влаштований ринок IT-стажувань в США.
У США зростає попит на талановиті кадри з так званого «покоління Z». Особливо гостра боротьба – в Кремнієвій долині.

IT-компанії пропонують стажистам астрономічні, навіть за мірками США, зарплати. У США середня зарплата інтерна становить $ 8000 / міс або близько $ 96 000 / рік. Це майже вдвічі більше середнього заробітку по країні – за даними уряду, вона становить $ 52 943 / рік. У Microsoft стажисти в середньому отримують $ 7100 / міс, в Amazon, Google і Apple – $ 6400.

Але мова йде не тільки про гроші. Молодих співробітників також залучають іншими можливостями. Деякі компанії виплачують кошти на навчання, інші субсидують житло. У Facebook пішли далі і пропонують стажистам бонуси повноцінних співробітників – безкоштовне прання, доступ в тренувальний зал, квитки на автобуси, безкоштовні сніданки, обіди та вечері, а також снеки в кампусах.

Чого хоче покоління Z?
Найняти таких стажистів – непросте завдання, скаржаться HR-фахівці. Вони хочуть працювати на компанію, які поділяють їхні цінності, ведуть diversity-програми, вирощують корпоративну культуру, систему менторства і дають можливість попрацювати над значущими проектами.

Що роблять компанії?
Щоб створити цікаву для студентів модель стажувань, компанії витрачають все більше часу і ресурсів. Вони намагаються надати інтернам «повний набір» бонусів: збалансований робочий досвід, доступ до старших фахівців, тренінги і навчання корпоративній культурі.

Ситуацію ускладнює змагання з IT-гігантами на кшталт Google і Facebook, які претендують на випускників STEM-спеціальностей. У компанії Edwards Lifesciences пішли іншим шляхом: програми стажувань починають з другого курсу.

Джерело: AIN

Поділитися в соц. мережах
Виберіть регіон